KUBIK FORM

Termeni și condiții

Cum comand

KubiKForm.ro pune la dispoziția clienților următoarele modalități de achiziționare a produselor sale:

COMANDĂ TELEFONICĂ – o comandă se poate lansa în orice moment prin telefon, un agent de vânzari preluând comanda produsului dorit și confirmând prețul acestuia și termenul de livrare.

COMANDĂ PRIN EMAIL – oricând puteți plasa o comanda în format electronic prin email la adresa dan@kubikform.ro specificând detalii cât mai complete cu privire la produsul dorit și a eventualelor specificații (materiale de construcție, accesorii, compartimentare, dimensiuni sau culori), împreună cu datele dvs. complete de contact (nume, adresă, telefon, adresă email).

COMANDĂ MOBILĂ PERSONALIZATĂ – solicitarea dvs. va fi preluată în cel mai scurt timp posibil de către un agent de vânzări, stabilind detaliile complete necesare întocmirii unei oferte personalizate de preț, adaptate dorintelor dvs. Ulterior, un consultant se va deplasa la locația dvs. pentru măsurarea spațiului și a stabilirii detaliilor finale, în vederea preluării comenzii.


Livrarea

Livrarea produselor comandate la KubiKform.ro este oferită în mod gratuit la valori ce depasesc 1000 RON, pentru Bucuresti și Județul Ilfov. Aceasta se face la adresa specificată de către Client în bonul de comandă, prin mașinile proprii. Produsele sunt parțial sau complet asamblate, în funcție de model și ambalate corespunzător pentru a putea fi transportate în siguranță.

Termenul de livrare al produselor diferă în funcție de disponibilitatea fiecărui produs. Vânzătorul se obligă să îi comunice Cumpărătorului termenul de execuție și livrare pentru produsele comandate, înainte de confirmarea finală a comenzii.

La livrare, produsele comandate și achitate vor fi însoțite de Certificatul de Garanție, de Factura Fiscală și schița de asamblare pentru produsele parțial asamblate și livrate prin curier (daca este cazul). Totodata, actele finale se pot trimite clientului și în format electronic, prin email.


Modalități de plată

Pentru produsele comandate KubiKForm.ro vă pune la dispoziție următoarele modalități de plată:

Transfer bancar – în contul de mai jos 
ING BANK RO39 INGB 0000 9999 1222 3858
Sucursala ING Office Tineretului

Card Bancar - card Bancar pentru produse existente în stoc, prin intermediul procesatorului de plăți ….in curând

Notă: Plata se va face în lei

       Garanția produselor

 

Termenul de Garanție este specificat în cadrul Certificatului de Garanție. Acesta se eliberează odată cu factura fiscală a produsului comandat. În cazul în care certificatul de garanție nu se regasește, factura fiscala ține loc de certificat de garanție. Termenul de garanție este diferențiat pentru fiecare produs în parte – pentru piese de mobilier garanția este de până la 24 luni (2 ani), iar pentru produse conexe (chiuvete, baterii) termenul de garanție este de până la 60 luni (5 ani). Condițiile de acordare a garanției produsului se regăsesc în certificatul de garanție emis.

 

       Condiții de retur

 

Returul produselor comercializate pe acest site sunt diferențiate în funcție de destinația acestora. Astfel, piesele de mobilier sunt realizate individual, în funcție de dorința clientului cu privire la model, dimensiuni, material și accesorii. Acestea nu se pot returna, nefiind un produs standard, ci unul personalizat. Eventualele modificări asupra acestor tipuri de produse se discută și stabilesc, de comun acord, cu agentul de vânzări ce a preluat și urmărit comanda. Eventualele modificări, posibile de executat, se vor comunica clientului, odată cu costurile aferente.

Pentru produsele standard, tip chiuvete și baterii, returul se poate face nu mai târziu de 48 ore de la primirea / recepționarea produsului, printr-o sesizare scrisă la dan@kubikform.ro sau direct producătorului, pe www.fag-bg.ro în care este prezentat motivul returului și poze reprezentative / filmări cu acesta. În cazul în care produsul prezintă deteliorări (zgârieturi, ciobiri, urme de lovituri sau alterări de orice fel asupra suprafetei produsului) returul poate fi refuzat. Returul se poate efectua doar în ambalajul original, însoțit de toate documentele primite odată cu livrarea produsului. Costurile aferente ale returului (transport prin firme de curierat) sunt suportate de către client. Dacă returul este confirmat, plata produsului se face în maxim 10 zile lucrătoare de la data sesizării.


Str Mihail Sadoveanu 18
Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare, vă exprimaţi acordul asupra folosirii acestora. Aflaţi mai multe. Acceptă cookie-uri